Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Αναπάντητο SMS? ΠΟΤΕ!












Του στείλατε μήνυμα και δε σας απαντά?
Τροποποίηση ονόματος επαφής με: ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ !

 Σε αυτή την τροποποίηση κάντε ντου φίλες μου και αντικαταστήστε το όνομα αυτού που έχει δει το sms σας και δεν έχει μπει στον κόπο να απαντήσει (αναφαίρετο δικαίωμα του βέβαια αλλά και σεις με τα δίκαια σας).
Μπορεί η τεχνολογία να είναι πεζή όμως τα όσα μεταφέρει πηγάζουν από το συναίσθημα και την ψυχούλα μας. 
Έχουν κίνητρο κάποια ρημάδα ανάγκη μας.
Θέλουμε να επικοινωνήσουμε! 
Ψοφάμε να λάβουμε ένα γλυκό λόγο, μια όμορφη κουβέντα μπας και χαμογελάσει λίγο η οθόνη της φάτσας μας. Μήπως όμως αυτό που τελικά  φωτίζει είναι η οθόνη της συσκευής?
Οκ η μπάλα έχει χαθεί. Είναι γεγονός, το αποδεχόμαστε και πορευόμαστε ο καθένας με τον μοναδικό και προσωπικό τρόπο που τον εξυπηρετεί. 

   Τροποποιήστε το όνομα του καλού σας ( ο θεός να τον κάνει) σε:
                                               Δεν Αξίζει!

                                           
Ίσως, την επόμενη φορά  σκεφτείτε λίγο καλύτερα πριν ρίξετε τον εαυτό σας στην ματαίωση και τα συναισθήματα σας στο κενό! Ίσως τα ωραία σας μάτια να μην κοιτούν με λύπη τα δυο μπλέ τικ στο watsapp που δηλώνουν ότι διαβάστηκε! 
Ίσως αφεθούν ελεύθερα πια στο να πιάσουν το παλικάρι που σας κοιτά ευθύβολα από το απέναντι τραπέζι (ναι ρε υπάρχουν και αυτά )και ίσως απολαύσετε με χαρά την παρέα σας και το ρημαδοποτό που βγήκατε να πιείτε για να περάστε καλα και να ξεσκάσετε! 
Δοκιμάστε να κλείσετε το κινητό και ανοίξτε διάπλατα ψμάτια και καρδιά! 
Το κινητό είναι σαν το ψυγείο του σπιτιού μας! 
Περιορισμένα πράγματα καλές μου που δεν αυγατίζουν! 
Για να μην μιλήσω για τα τέρατα που κείτονται στον καταψύκτη (πρώην, καμένα χαρτια και άλλων ειδών γκοντζίλα).

Οκ η μπάλα έχει χαθεί.
Είναι γεγονός, το αποδεχόμαστε και πορευόμαστε ο καθένας με τον μοναδικό και προσωπικό τρόπο. Εκείνον που τον εξυπηρετεί.
Άλλοι γεμίζουν χαρά με τα κοκκινάδια στο Facebook, άλλοι βγάζουν σελφις οκ.. ο καθένας όπως τη βρίσκει.
Εγώ τους γουστάρω όλους γιατί διεκδικούν και όποιος διεκδικεί, λανθάνει, μαθαίνει και  στο τέλος λαμβάνειν!
Η ζωή όμως είναι και έξω και επιβάλλεται να την αρμέξουμε από τα στήθια και να την απομυζήσουμε! Παν μέτρων άριστον και με ό,τι όπλα έχει και γουστάρει ο καθένας ας ξεχυθεί! Ας ξεχυθεί με τόλμη, θάρρος και γοητεία και πολλή μαγκιά! Μαγκιά αλήθειας, παιδικότητας, αγάπης! 
Έχουμε εμπεδώσει τις δυσκολίες της ζωής. Ναι είναι στο πρόγραμμα και αυτές! 
Πάμε παρακάτω ομως! Ζούμε! Ας εστιάσουμε ας ζουμάρουμε στα όμορφα, στα απλά, στα ωραία! Σε αυτά που κανεις δε μπορεί να μας πάρει παρα μόνο αν του το επιτρέψουμε μη σεβόμενοι την υπέροχη ύπαρξη μας!

‘Ύστερα από ακόμα μια περιπέτεια που περνάω με την υγεία μου, συνειδητοποίησα ότι η ζωή δεν είναι απλώς μικρή. Είναι απρόβλεπτη!
Και το απρόβλεπτο μπορεί να σου δώσει χίλια μουντά έτη ή 50 λαμπερά! 
Το απρόβλεπτο δε σε ρωτά! Το απρόβλεπτο, σου κάνει ντού, ασκεί βέτο, σου επιβάλλει και τότε καλείσαι να ανασυνταχτείς και να σκεφτείς.

Να σκεφτείς, να επιλέξεις και να αποφασίσεις την ποιότητα σου αν θα την κακοποιήσεις, ή αν θα την φροντίσεις προσαρμόζοντας την σε αυτά που ζητά η ψυχή σου! Και η ψυχή δε ζητά πολλά παιδιά. Αγάπη και χαρά.. Τίποτ'αλλο!

Και εγω, ύστερα απ'οσα πέρασα και περνώ αποφάσισα! Ανασυντάχθηκα και κατέληξα στο να μην τον παραζαλίζουμε τον κώνωπα γιατί,  θα μας την χώσει απρόβλεπτα στον ποπό και μετά δε θα βρίσκουμε ούτε ρέγγα να μας κλάψει!

Και τα μηνύματα παιδιά! Από κει που ξεκίνησα: Δεν υπάρχει λόγος να απευθυνόμαστε και να αναλώνουμε ενέργεια και συναίσθημα σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται και δεν γουστάρουν.

Γιατί εκεί κατέληξα! Δεν υπάρχουν δικαιολογίες..  
Άμα ο άλλος θέλει και το λέει η καρδιά του, είναι εκεί και το δείχνει! 
Όλα τα αλλά είναι για να χρυσώνουμε τα χάπια και να χουμε να λέμε, γιατί μας συνήθισαν να κλαίμε! 
Και στο φινάλε, δεν είναι κουραστικό να εκφράζεις κάποια ανάγκη σου και να τρως μπουκαπόρτα? 
Ποιος ο λόγος να ματαιώνεσαι από τη στιγμή που υπάρχουν εκατομμύρια πλάσματα με διάθεση για μοίρασμα και αγάπη.. 

Αυτό σας το υπόσχομαι! Γιατί το βιώνω στο πετσί μου στις φλέβες μου, βαθιά στην ψυχή μου! Και είναι και ο λόγος που είμαι χαμογελαστή, δυνατή, ευλογημένη και ευγνώμων για όσα έχω στο ανεκτίμητο δώρο που λέγεται ΖΩΗ!

Ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου, τα πλάσματα που έχω στη ζωή μου. Ευχαριστώ τον εαυτό μου που μετά από πολλά χρόνια, του το επιτρέπω να το ρουφά και να το απολαμβάνει! Αυτό.. copy paste σε όλους σας!

Με πολλή αγάπη η ρομαντική σας καρακάξα,
Χαμόγελα και πολλή δύναμη σε όλους σας και μη μασάτε ΜΙΑ!


ρ.
                                      


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια