Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Φτάνει με την όποια "Μπαρμπι"....!



Θέλω μια κούκλα για τις κόρες μου διαφορετική, πιο αληθινή, πιο ξεχωριστή. Μια κούκλα που δεν θα είναι ανορεξικιά, δεν θα είναι βαμμένη , και δεν θα φοράει φανταχτερά ρούχα. 

Θέλω μια κούκλα χωρίς άμαξα, χωρίς ιππότες, χωρίς πρίγκιπες και χωρίς κάστρα.

Θέλω μια κούκλα που να χαμογελά, να έχει λίγη κοιλίτσα ακόμα και περιφέρεια δεν με νοιάζει. Την θέλω πιο προσιτή στην πραγματικότητα.
Την θέλω πιο κοντά στους ανθρώπους που μας περιβάλλουν. Το μαλλί της δεν χρειάζεται να είναι ξανθό και πλούσιο. Ας είναι και μαύρο και κόκκινο και κοντό. 

Θέλω μια κούκλα που μέσα στις ατέλειες της θα φαντάζει όμορφη και ξεχωριστή. Όπως είμαι εγώ, όπως είσαι εσύ. Και όπως είμαστε όλοι μας. ΠΡΙΝ τις πλαστικές.

Θέλω οι κόρες μου να μπορούν να διαλέξουν μια τέτοια κούκλα. 

Θέλω οι κόρες μου να ξέρουν ότι δεν πειράζει αν κάποιος άνθρωπος δεν είναι τέλειος εξωτερικά.

Θέλω οι κόρες μου να μάθουν να δέχονται τέτοιους ανθρώπους. 

Θέλω οι κόρες μου να μάθουν να συνυπάρχουν με τέτοιους ανθρώπους. 

Θέλω μια πριγκίπισσα πιο αληθινή, πιο ευάλωτη και πιο άσχημη. Η ομορφιά μας είναι κρυμμένη μες την ψυχή μας. Και όσο προβάλλουμε την εξωτερική ομορφιά μέσα από τα παιδικά και μέσα από τα παιχνίδια, τόσο την επιβάλλουμε στα παιδιά μας. Και δεν γουστάρω!



Κράζω την ομορφιά του ψεύτικου… και αναζητώ την ομορφιά των "έσω"  μας…  Αυτή που τα παιδιά μας ξέρουν ούτως ή άλλως, γιατί αγαπούν την μάνα τους όπως είναι: Κοντή, ψηλή, χτενισμένη, αχτένιστη, με κιλά, με κυτταρίτιδα, με στραβή μύτη. Και μας αγαπούν έτσι όπως είμαστε στα καλά και στα κακά μας. Ας το αντιληφθούμε αυτό και ας το βγάλουμε και παραέξω… Γιατί οι κόρες μου θέλω να μεγαλώσουν χωρίς τις περιττές ανασφάλειες που επιβάλλουν τα ΜΜΕ.Είμαι σίγουρη οτι αυτό θέλετε και εσείς για τις δικές σας κόρες 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια