Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Που πας μεσιέ χωρίς το ρόπαλο;

Δε κυκλοφορώ πολύ, όμως όταν θα το κάνω, όταν θα αποφασίσω να απλώσω την ακριβοθώρητη αφεντιά μου σε κοινή θέα, η ερώτηση  από τους κοινωνικούς τρίτους και ειδικά από τους άντρες είναι κλασσική: Γιατίσαιμόνη.
Ναι.. Γιατισαιμόνη! Το γιατισαιμόνη ηχεί ως  μια λέξη μια και ενιαία. Είναι η αγαπημένη αυτών που μάλλον σε κάποιον άλλον παράλληλο πλανήτη ζουν και δεν έχουν πάρει πρέφα τι παίζει εδώ στα γήινα λιβάδια.
Μεσιέ είμαι μόνη γιατί εσύ δεν έχεις ρόπαλο.


Ναι! Πρώτα απ''ολά δεν έχεις ρόπαλο και στη συνέχεια το φύλλο συκής που καλύπτει τα πολύτιμα αχαμνά σου, το χει πάρει ο βοριάς, σου χει καλύψει τα ωραία σου μάτια και έχεις χάσει κάθε οπτική ικανότητα.  Ε μεσιέεεε δεν βλέπεις! 
Ε όχι και δε βλέπεις.. μισό γιατί σ'αδίκησα και δε μου πάει.
Λοιπόν, κάτι βλέπεις.. Βλέπεις τέλεια κάθε ωραία βυζιογνωμία, ρεμβάζεις λεπτομερώς κάθε σιλουέτα που ικανοποιεί τα πρότυπα που σου έχουν φορμάρει και κοιτάς ευθύβολα στα μάτια  και στον οπισθινό κάθε κάλπικη σουσουράδα που σε έχει σύρει για δείπνο ή για ψώνια.
Αυτά που δε βλέπεις φίλε κι αδελφέ, είναι τα όμορφα πλάσματα. 
Τους ωραίους ανθρώπους των όποιων η γοητεία και η ομορφιά πηγάζει απο μια θάλασσα που λέγεται ψυχή και έναν ποταμό που λέγεται νους!
Φυσικά, αφού δε μπορείς να δεις αυτά, πέταξες και το ρόπαλο. Αυτό το εργαλείο, που από τα προϊστορικά σου χρόνια αποτελεί το γαλόνι που σε ορίζει άντρα! Μα το πέταξες πολύ απλά φιλαράκο, γιατί δεν σου χρειάζεται. Είναι περιττό βάρος κίνησης και σκέψης, καθώς οι σουσουράδες ορμούν κατά πάνω σου όπως τα κοράκια στα σκιάχτρα. Λυπάμαι για την παρομοίωση αλλά κάπως έτσι είναι. Ξέμαθες τη φύση σου, για τα εύκολα, για τις κοινωνικές επιταγές και μόδες.
Μήπως τώρα αντιλαμβάνεσαι γιατί είμαι μονή?
Η έστω μπορείς να το ψυλλιαστείς ?
Θα σε διευκολύνω κι άλλο, μιας και σου αρέσουν τα εύκολα και αυτό είναι μια διευκόλυνση που μπορώ να σου την κάνω.
Είμαι μόνη λοιπόν γιατί κάποιοι έχουν πάθει αγκύλωση και ως πιστά αντίγραφα σκιάχτρων περιμένουν μια σουσουράδα, γιατί κάποιοι άλλοι φοβούνται μη τους χέσει η σουσουράδα ( ο θεός να σε φυλά από το χέσιμο σουσουράδας) , γιατί σε κάποιους άλλους έχει καεί ο κώλος από δάγκωμα σουσουράδας και πάει λέγοντας.
Δεν υπάρχετε φίλε, γι αυτό είμαι μόνη.
Είστε παντού μα δεν υπάρχετε.
Πετάξατε το ρόπαλο ρε..
Δε διεκδικείτε! Δε διεκδικείτε το ωραίο, το αγνό το γνήσιο με τον αντίστοιχο τρόπο και μέσα!
Δε σαγηνεύεστε από την παιδικότητα, από τη γλυκύτητα, από  την τρυφερότητα.
Δεν σας αρέσει η ειλικρίνεια.. Βγάζετε σπιθούρια μόλις κάποια σας εκφράσει τα συναισθήματα της και τρέχετε λες και σας έχουν βάλει νέφτι στον ποπό σας. Μα για κατέβα από το καλάμι αγαπητέ μη σε πάρει και κανας άνεμος. Ένα ''καλημέρα τι κάνεις σου ''στείλαμε, όχι το προσκλητήριο γάμου μας ερήμην σου.. για χαλαρωσε λιγο γιατι σε βλέπω με γαδ (συνδρομο γενικής αγχώδης διαταραχης) !
Σταματώ να γράφω γιατί θέλω να ετοιμαστώ.
Α δε σου πα? Απόψε θα κυκλοφορήσω!
Και μη σε δω μπροστά μου γιατί θα σε κράξω..
Γιατί, εγώ είμαι καρακάξα.. δεν είμαι σουσουράδα !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια