Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Καμένο πουλί ψάχνεται ή αλλιώς swingers...!



Άκουσε ο Μήτσος στο χωριό πως γίνεται ανταλλαγή ζευγαριών και πήρε την Τασούλα του να πάνε στην πόλη. Μπαίνει στο γνωστό χώρο και της λέει οτι εκεί θα γνωρίσουν πλούσιους και καλούς ανθρώπους, γι αυτό να είναι ευγενική και να λέει ναι σε ότι της ζητήσουν. Και μετά της υποσχέθηκε να της πάρει νέο φουστάνι! Μπαίνουν λοιπόν μέσα τους βλέπει ένας στην υποδοχή και λέει:
- Γιατί είστε εδώ;
- Για να παίξουμε, λέει ο Μήτσος!
- Δεν μπορείτε κύριε με το μουστάκι, πρέπει να το ξυρίσετε.
- Και να γίνω σαν και σένα φλώρος; του απαντά ο Μήτσος. 
- Σας παρακαλώ κύριε μου... δεν έχετε τρόπους, είστε και λίγο χοντρός δεν μας κάνετε!
- Πάμε να φύγουμε Τασούλα μου, λέει ο Μήτσος έξαλλος. 
Την αρπάζει και φεύγουν... 
- Μήτσο μου, ο κύριος που μίλησες ήταν πλούσιος; 
- Ναι, απαντά ωμά.
- Εμ, γιατί δεν το ξύρισες και εσύ ρε μήτσο το μουστάκι. Ας ρούφαγες και την κοιλιά. Θα μείνω εγώ χωρίς φουστάνι επειδή εσύ δεν έκανες αυτά που μου πες εμένα να κάνω; Χωριάτη... ε χωριάτη!
Πήγε ο Μήτσος της αγόρασε φουστάνι και αποφάσισε να αρκεστεί στα τυχερά που είχε στο χωριό! Και πιο φτηνά και χωρίς πολλές απαιτήσεις!

 Ναι... γιατί σου λέει υπάρχουν διάφοροι τύποι swingers – ανταλλαγής ζευγαριών:
·         Οι καμένοι – δες πατσαβούρηδες, υπέρβαροι, καμένοι που απλά ψάχνονται
και
·         Τα ζευγάρια που είναι τρέντι όπως αυτοί το ορίζουν πάντα και στον ελεύθερο τους χρόνο κάνουν ανταλλαγές με άλλα ζευγάρια – και σημειώστε ΔΕΝ είναι καμένοι!

Χμ… ενδιαφέρον… είναι αλήθεια; Όχι πείτε μου την γνώμη σας. Πραγματικά πείτε μου την, γιατί προσωπικά βρίσκω και τις δυο κατηγορίες καμένες!

Εδώ η άλλη παράτησε τον Mr Grey με τα αεροπλάνα, τα βαπόρια, τους κοιλιακούς, τις επιχειρήσεις, τα δώρα, τα συναισθήματα, τα πιάνα του, τα όλα του επειδή της έχωσε δυο τρία χαστουκάκια στο γνωστό σημείο ρε φίλε. Δεν της πρότεινε καν τρίο. Ας την πάρει κάποιος να της πει ότι ο κύριος μια χαρά ξηγήθηκε – υπάρχουν άλλοι χειρότεροι και επαναλαμβάνω ΚΑΜΕΝΟΙ.
 

Καμένοι όχι προς αυτό που κάνουν, ο κάθε ένας την βρίσκει όπως γουστάρει και δεν μου πέφτει λόγος για το τι κάνουν στο κρεβάτι τους. Αλλά να μου λένε ότι στον ελεύθερο τους χρόνο ανταλλάσσονται με άλλους, μου ανάβουν τα λαμπάκια! Εμ.. γι αυτό το ποσοστό ανθρώπων που διαβάζουν σε αυτή τη χώρα κυμαίνεται στο 8%, το υπόλοιπο 90% ανταλλάσσεται μεταξύ του  και το μόλις 2% ασχολείται με την πολιτική που θα ‘θελε να υπάρχει σε τούτο το τόπο!

Καμένοι… Καμένοι για μένα είναι οι άνθρωποι που δεν ασχολούνται με κάτι άλλο πέρα από το πουλί τους! Απλά και ειλικρινά. Μόνη τους ευχαρίστηση είναι αυτό.
Αυτό.
Κι αυτό!

Τόσο κενός είναι ο κόσμος μας που μόνο με το «αυτό» μπορεί ο άνθρωπος να αγιάσει; Δεν είναι θέμα κόμπλεξ, δεν είναι θέμα πουριτανισμού. Αφορά την δική μου αλήθεια και μπορεί ο καθένας να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει. Πραγματικά και ειλικρινά με προβληματίζει!

Και αυτό που με εξέπληξε είναι ότι και σε αυτό το swingers thing αποκλείουν συγκεκριμένες μορφές ανθρώπων. Γι αυτό και δημιουργούνται «κλίκες» μεταξύ τους με την ελίτ «ανταλλαγή ζευγαριών» στα κότερα τους, στις σουίτες τους και των υποδεέστερων  αυτών που αρκούνται στα πεταχτά κάποιου βρωμερού κλαμπ και σε «φτωχικά» δωμάτια. Μέχρι και εδώ διακρίσεις ρε παιδί μου! Καμένοι ρατσιστές… 

Το καλό της ιστορίας είναι ότι υπάρχει κίνηση στα ξενοδοχεία της χώρας μας ακόμα και ετούτες τις μέρες πτώχευσης που διανύουμε. Με πρακτορεία του εξωτερικού να διοργανώνουν swinger-trips σε εξωτικά και μη μέρη της Ελλάδος! Βουρ λοιπόν, ανταλλαχτείτε μεταξύ σας ξένοι και ντόπιοι, ευχαριστηθείτε το! Μην ξεχάσετε όμως να αφήσετε πουρπουάρ σε όσους σας εξυπηρετούν...

Σας εύχομαι από καρδιάς μια μέρα να βρείτε κάτι εξίσου συγκλονιστικό που να ευχαριστεί τόσο την ψυχή σας όσο και το πουλί σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια